marți, 10 ianuarie 2012

Ce scriu alţii despre noi

Cateva cuvinte scrise de Berbecutio despre noi: 
(...) "Feteasca Neagra, Crama Ceptura - ce ma enerveaza ca nu scriu anul de recolta. Partea buna, legata de acest vin este locatia in care l-am baut: Trattoria Rock'n Pasta din Militari, pe strada Lujerului, adica deasupa Pasajului Lujerul, intre cele doua spalatorii auto. 
Acum cativa ani aici intrau clientii spalatoriilor sa bea o Cola si sa se mai zgaiasca ...la TV pana trecea stresantul timp de asteptare, insa acum s-a transformat intru cu totul altceva: cel mai chic restaurant din cartier in opinia mea. 
Meniu de bucate si vin mai mult decat decent, se respecta ritualurile, temperatura, felul paharelor, cantitatea de zambete si buna-vointa, curatenia. Prevad un nou client fidel: eu. 1 punct BBC pana la viitoarea vizita. Cum am ajuns aici: am aflat acum cateva saptamani ca e una dintre locatiile in care s-au lansat noile rose-uri SERVE si m-am mirat... asa ca am incercat si nu m-am inselat. Stiu ei vanzatorii ce stiu!" (...)
 Multumim si va mai asteptam pe la noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu