vineri, 20 ianuarie 2012

PIZZA is back!

Zilele trecute, din cauza unor probleme tehnice, am fost nevoiți să oprim temporar servirea pizza la Rock ‘n Pasta.  Știam că pizza noastră este una deosebită, că aluatul este special, dar chiar și așa, nu ne așteptam ca acest lucru să creeze astfel de reacții la clienții noștri. Iată câteva dintre ele:

“Ciao astăzi am încercat să mănânc pizza în restaurant dar am ințeles că nu se face astăzi!!! Păcat pentru că era una din cele mai bune pizza din aceasta zonă!!!!”
“Sper să revin și să mănânc o super PIZZA la voi care să îmi aducă aminte de Sardegna!!!”
“ Prefer pizza, e super bună”
“Astăzi nu am putut aprecia nici aluatul și nici tonul din pizza Tonno e cipolla pentru că am înțeles că nu se face pizza:(((“



Problema s-a rezolvat între timp și vă așteptam la noi oricând să savurați pizza specială de la Rock ‘n Pasta! Deși ne pare rău că am fost nevoiți să vă refuzăm comanda de pizza câteva zile, ne bucurăm pentru faptul că reacțiile voastre ne-au convins că într-adevăr pizza de la Rock ‘n Pasta este foarte apreciată de voi, clienții noștri.

Vă mulțumim pentru răbdare și vă invităm la pizza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu